|
|
Största lokal | 60 |
Max restaurang | 85 |
Handikappvänligt | Ja |
Miljömärkt | Nej |
|
| |
|
Garage med avgift |
Bar / Pub |
Internet i alla lokaler |
Sällskapsutrymmen |
Handikappvänligt |
Uteservering/ veranda |
Trådlöst internet |
|
|
|
Konferens på Sturegatan 15
Sturegatan 15 är en toppmodern dagkonferensanläggning på 1000 kvadratmeter som ligger på Östermalm i Stockholm, ett stenkast från Stureplan och vackra Humlegården. Här bjuds på en spännande kombination av både storstadspuls och grönska. Konferensavdelningen håller hög designnivå och består av 6 unika möteslokaler i en fantastisk miljö.
Restaurang Hantverket
Unikt för Sturegatan 15 är den tillhörande restaurangen Hantverket som är en livfull mötesplats och gör sig bra för affärslunch såväl som för middagar och sena drinkar. Lika elegant som anspråkslös. Mat, atmosfär och inredning präglas av passion och genuinitet. Köksmästare är Fredrik Persson, tidigare tvåfaldig Årets Kock semifinalist och med en lång erfarenhet från branschen. Fredrik har bland annat arbetat på NoBu Parklane London, Kommendanten Köpenhamn, Villa Tottebo Åre, F12 Stockholm, Proviant Stockholm m fl.
Mat och dryck
Kökets kompositioner har ett uttryck av renhet och enkelhet med en rustik elegans där grunden ligger i det hantverksmässiga svenska köket med inslag och intryck från Europa. Maten skapas av noga utvalda råvaror i sin finaste säsong från lokala producenter, på så sätt tillåts menyn förändras i takt med säsongen och vi bidrar till en hållbar matkultur.
| | |
|
 | Få hjälp via telefon |
08-584 703 43 |
Ring för kostnadsfri bokningshjälp |
| |
| | |
|
|
 | KONTURS KUNDRATING |
|
Detaljerad kundrating avseende Sturegatan 15:
Om konferenslokalerna |
1) | Vad tyckte du om ljuset i konferenslokalen/lokalerna? | | 4,8 |
2) | Vad tyckte du om luften i lokalen/lokalerna? | | 4,4 |
3) | Vad tyckte du om tekniken i lokalen/lokalerna? | | 4,8 |
Om restaurang och kök |
4) | Hur skulle du vilja klassificera "köket"? | | 4,6 |
5) | Hur behandlades era särskilda önskemål för exempelvis allergiker? | | 4,2 |
Om servicen |
6) | Hur uppfattade du anläggningens bemötande i samband med planeringen före konferensen? | | 4,4 |
7) | Hur uppfattade du anläggningens bemötande vid ankomst? | | 4,3 |
8) | Hur uppfattade du servicen i matsalen? | | 4,3 |
9) | Hur uppfattade du servicen i och kring konferenslokalen/lokalerna (utrustning, teknik etc)? | | 4,4 |
Om helheten/prisvärdheten |
10) | Helheten - prisvärdheten Hur bedömer du, med hänsyn tagen till priset, anläggningen som helhet på en skala där 5 är mycket bra och 1 dåligt? | | 4,1 |
11) | Hur bedömer du anläggningens standard på en skala där 5 är högsta standard och 1 lägsta standard | | 4,3 |
|